Կազմում եք մնացորդով բաժանման վերաբերյալ 2 խնդիր և 4 վարժություն՝ 1-ին վարժության նման:
- Կատարե՛ք մնացորդով բաժանում
- 8:5= 1 (6)
- 16:5= 3 (2)
- 17:5= 3 (4)
- 36:15= 2 (4)
- Կատարի’ր բաժանում
- 48 : 10=4 (8)
- 506 : 10= 50 (6)
- 584 : 100= 5 (84)
- 358 : 100= 3 (58)
- 1080 : 1000= 1 (08)
- 14894 : 10000 1 (4894)
- Վաճառականը, վճարելով 14000 դրամ, գնեց որոշ քանակությամբ բրինձ և հավասարաչափ լցրեց 20 պարկերի մեջ: Ի՞նչ գնով պետք է վաճառի նա մեկ պարկ բրինձը, որպեսզի արդյունքում ունենա 2000 դրամ եկամուտ: Լուծում 1)14000:20=700. 2)700+100=800. 3)20×800=16000. 4) 16000-14000=2000:
Պատ․՝ 1 պարկ 800 դրամ
- Ունենալով միայն 8 լ և 3 լ տարողությամբ դատարկ ամաններ, ինչպե՞ս կարելի է ծորակից վերցնել 10 լ ջուր: Չլուծվող խնդիր:
Պատ․՝ 3 լիտրի մեջ լցնել 8 լիտր
- Հաշվի՛ր 24 մմ կողմով ABCD քառակուսին անկյունագծերով բաժանելիս ստացված 4 եռանկյուններից երեքի մակերեսների գումարը: Լուծում 1)24:4=6մմ 2) 6×3=18մմ
18 մմ
- Երբ վարպետը 150 մ երկարությամբ լարը բաժանեց 4 մ երկարությամբ հավասար մասերի, արդյունքում ավելացավ ևս մի կտոր: Քանի՞ մետր է ավելացած կտորի երկարությունը: Լուծում 1)150:4=37(2մն)
Պատ․՝ 2 մետր
- Դպրոցի 165 աշակերտ պետք է մեկնի ճամփորդության: Ամենաքիչը քանի՞ ավտոբուս է անհրաժեշտ պատվիրել, եթե մեկ ավտոբուսը կարող է տեղափոխել 24 սովորողի: Լուծում 1) 165:24=6(21մն)
Պատ․՝ 7 ավտոբուս
- Երբ տատիկը իր մոտ եղած 38 կոնֆետը փորձեց հավասարաչափ բաժանել 5 թոռնիկնռրին, մի քանի կոնֆետ ավելացավ: Քանի՞ կոնֆետ ստացավ թոռնիկներից յուրաքանչյուրը, և քանի՞ կոնֆետ ավելացավ: Լուծում 1)38:5=7(3մն)
Պատ․՝ Յուր․ 7 կոնֆետ 3 կոնֆետ ավելացավ